Logo

Student Corner

नारायणहिटी दरबार भ्रमण (संवाद)

Written by: Sumedha Adhikari - 29036, Grade VIII

Posted on: 10 June, 2024

( सरस्वती माध्यमिक विद्यालयमा पढ्ने पाँच कक्षाका बालबालिकाहरू नारायणहिटी दरबार घुम्न आएका छन् । उनीहरूले दरबारको सबै कोठाहरूको अवलोकन गर्दै एकअर्कासँग कुरा गर्न थाल्छन् र शिक्षकहरू पनि एकअर्कासँग कुरा गर्न थाल्नुहुन्छ ।)

 

राधा : नारायणहिटी दरबार त धेरै नै रमाइलो रहेछ है? 

शिखर:  हो त नि !

रानु  : तिमीहरूले थहा पायौ ? 

राधा : के रानु ?

रानु : ल, अहिलेसम्म थहा पाएका छैनौ ? 

राम : भन न भन, तिमीले भन्यौ  भने पो हामीलाई  थाहा  हुन्छ  त ।

सबै : त्यही त भन न !

रानु : नारायणहिटी दरबारको  पछाडि त एक सुन्दर चौतारी छ रे नि !

राधा : हो  र तिमीले  चाहिँ कसरी थाहा  पायौ ?

रानु  : मेरो  बाबाले  भन्नुभएको ।

राधा : मलाई त त्यो चौतारी हेर्न कस्तो मन लागिसक्यो ।

शिखर : भने पछि, आऊ न त शिक्षकसँग कुरा गरौँ ।

रानु :  सर !

 

(अरू शिक्षकहरूसँग कुरा  गरिरहनुभएकाे चन्द्र सरले रानुलाई पुलुक्क हेर्नुहुन्छ ।)

चन्द्र सर : के भयो  रानु ।

रानु : नारायणहिटी दरबारको  पछाडि एक सुन्दर चौतारी छ रे। त्यो  चौतारी हेर्न जाऊँ न सर ।

चन्द्र सर : भइहाल्छ नि । ल आऊ न त ।

 

( सबै जना नारायणहिटी दरबार पछाडिको चौतारी हेरेर रमाइरहेका हुन्छन् ।)

 

 चन्द्र सर : अब भित्र जाऊँ । भित्र भएका सामानहरूको पनि अवलोकन गरौँ ।

सबै : हुन्छ सर ।

राम : यहाँ हेर त राजाको कस्तो सुन्दर श्रीपेच ।

राधा : आहा ! यो श्रीपेच त सारै नै सुन्दर पो रहेछ ।

सबै : हो त नि ।

रानु : यो श्रीपेच कस्ता कस्ता सामग्रीले बनेकाे हो राम ?

राम : खै, यो त मलाई पनि थाहा छैन ।

राधा :  चन्द्र सर ! यो अत्यन्त सुन्दर श्रीपेच कस्ता कस्ता सामग्रीबाट बनेकाे हाे  ?

 

चन्द्र सर: श्रीपेच सुन, हीरा, मोतीजस्ता महङ्गा धातुहरूले बनेको हुन्छ । त्यो पछाडि देखिएको  पुच्छर  चराको  प्वाँखले बनेको हो ।

शिखर : लमजुङ कोठा, धादिङ कोठा, स्याङ्जा कोठा, कास्की कक्ष भनेर कोठाहरूको नाम किन राखिएको होला ।

 

राधा : किनभने आफ्नो देशभित्रको महत्त्व देखाउनको लागि कोठfहरूको नाम राखिएको  हो ।

राम : यी कोठामा सजाएक सामानहरू पनि फरक फरक रहेछन् ।

रानु : हो नि ! राजारानीले विभिन्न मानिसहरूसँग भेटघाट गर्नका लागि कोठाहरू पनि  फरक फरक रहेका रहेछन् ।

राधा : अब विद्यालय पनि जाने बेला भइसक्यो । आजको शैक्षिक भ्रमणले गर्दा त मैले इतिहासको बारेमा धेरै कुरा थहा पाएँ । यो शैक्षिक भ्रमण त म कहिल्यै बिर्सन सक्दिनँ ।

सबै : हामी पनि बिर्सन सक्दैनाैँ ।

 

( सबै जना स्कुलको गाडी चढेर स्कुल जान्छन् ।)